استفاده از بیلبوردها در تبلیغات محیطی
استفاده از بیلبوردها در تبلیغات محیطی


 

چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی وجود یک تیر چراغ در جلوی یک بیلبورد، شرکت های تبلیغاتی دروازه قرآن بحث شهر باشد؟ استفاده از محیط اطراف یک بیلبورد که در آن تبلیغ شما نمایش داده می شود، می تواند به شما کمک کند تا یک کمپین بازاریابی موثرتر ایجاد کنید. شما هرگز نمی دانید چه ایده (یا شی) خلاقانه ای ممکن است خود را ارائه دهد!

برای اداره موفقیت آمیز یک تجارت، همیشه توصیه می شود که از آخرین روندها و رویدادهای جاری به روز باشید. اتفاقات زیادی در سراسر جهان می افتد که می تواند الهام بخش یک کمپین بازاریابی خوب باشد. بیایید به عنوان مثال همه گیری کووید را در نظر بگیریم. اگرچه بریتانیا (و جهان) را به قرنطینه‌های متعددی سوق داد که محدودیت‌های مختلفی را به همراه داشت و به طور موقت شیوه زندگی روزمره ما را تغییر داد، برخی از مردم ترجیح دادند به جنبه‌های مثبت چیزها نگاه کنند و از آن نهایت استفاده را ببرند... و برخی از مشاغل نیز همین کار را کردند. !

دنیای تبلیغات، مانند بسیاری از صنایع، تحت تاثیر تغییرات ناشی از بیماری همه گیر قرار گرفت. در پاسخ، 

مجری تبلیغات محیطی در دروازه قرآن بسیاری از شرکت ها مجبور به ارزیابی مجدد تلاش های تبلیغاتی خود شدند. اغلب اوقات، بودجه‌های بازاریابی کاهش می‌یابد، یا کمپین‌ها به دلیل عدم حساسیت آن‌ها نسبت به وضعیت کنونی جهان متوقف یا به تعویق می‌افتند. شرکت‌های دیگر به سرعت روی پای خود ایستادند و از این فرصت برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی به موقع و مؤثر استفاده کردند. آنها تبلیغاتی را ایجاد کردند که از بیماری همه گیر (یا موضوعات مرتبط با آن) الهام گرفته شده بود و به طور هوشمندانه عناصری را در تبلیغات خود گنجانیدند تا به ترویج تجارت خود کمک کنند. با انجام این کار، آن‌ها کسب‌وکار خود را برای مصرف‌کنندگان در اولویت نگه داشتند، به ایجاد آگاهی از برند ادامه دادند و از جوامع محلی خود حمایت کردند.

نمونه های برجسته زیادی از شرکت هایی وجود دارد که کمپین های موفقی را اجرا کردند، اما ما تعداد انگشت شماری از کمپین های قابل توجه ایجاد شده توسط مشتریان خود را انتخاب کرده ایم.

Prestige Cars Kent - نشان دادن حمایت از کارگران کلیدی:

بیلبورد آبی ساده و در عین حال دوست داشتنی و غیرقابل چشم پوشی آنها پیام تشکر و حمایتی را برای کارکنان NHS ارسال کرد که از بسیاری از بیماران مراقبت می کردند و زندگی آنها را به طور روزانه در اوج همه گیری در معرض خطر قرار می دادند.

Burnhill Kitchens – نشان دادن حمایت و مراقبت از مشتریان خود:

بیلبورد آن‌ها نشان می‌دهد که بدون توجه به محدودیت‌ها، آنها متخصصانی متعهد هستند که آماده پذیرایی از مشتریان ارزشمند خود در نمایشگاه‌های امن خود هستند. اکنون اینگونه نشان می دهید که مشتریان خود را در اولویت قرار می دهید!

مرکز پزشکی سنت مری - به راحتی برای مشتریانش وجود دارد:

با کاهش تدریجی محدودیت‌ها در چند ماه گذشته، مرکز پزشکی سنت مری تصمیم گرفت افرادی را که پیش‌بینی می‌کردند بالاخره بتوانند به یک سفر تعطیلات بروند، پذیرایی کند. این بیلبورد به طور استراتژیک در نزدیکی مرکز آنها قرار داده شده بود تا مسافران بتوانند برای انجام آزمایش PCR خود وارد شوند.

در بیلبورد مدیا، ما همچنین در کمپین‌های بازاریابی خود به بهترین شکل از همه‌گیری استفاده کردیم. ما بینندگان خود را تشویق کردیم که به تبلیغات ادامه دهند تا در زمان نامشخصی فروش را افزایش دهند. مجری تبلیغات محیطی دروازه قرآن

4 استفاده خلاقانه از برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما 

هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد. چشم انداز اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران - ساوه خارج از خانه امروزی هم غنی و هم پویا است. با این حال، هنگام برنامه ریزی کمپین های رسانه های دیجیتال، بیرون از خانه اغلب نادیده گرفته می شود، که کاملاً رک و پوست کنده، یک فرصت بزرگ از دست رفته است.

تبلیغات در اتوبان ساوه می تواند به اندازه بازاریابی دیجیتال، موبایل و آنلاین شخصی، چابک و مرتبط باشد و مکمل قوی برای این کانال ها است!

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86/

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : ند
تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1400
زمان : 10:38


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.